Logo

Publiczna Szkoła Podstawowa nr 11 im. Szarych Szeregów w Stalowej Woli

Tydzień Uczniowskiej Supermocy
Krasnale
Szkoła Promująca Zdrowie
Święto Niepodległości1
Święto Niepodległości
Naukowy zawrót głowy
Wycieczki
Dzień Nauczyciela 2022
Spotkania ze sztuką - prace naszych artystów
Poznaj Polskę
Na lodowisku
Jubileusz 30-lecia szkoły
Uczniowie Jedenastki - 2012

Aktualności

Projekt edukacyjny „Ery Inżyniera”

Projekt edukacyjny „Ery Inżyniera”

Z radością informujemy, że nasza szkoła bierze udział w nowym projekcie edukacyjnym pn. „ERA INŻYNIERA – Rozwój kompetencji kluczowych w Gminie Stalowa Wola”. Projekt ten realizowany jest dzięki ogromnemu dofinansowaniu w ramach programu regionalnego „Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027”

Całkowita wartość projektu wynosi 7 784 755,00 zł, z czego 7 006 279,50 zł pochodzi z dofinansowania, w tym 6 617 041,75 zł z Unii Europejskiej (Europejski Fundusz Społeczny Plus), a 389 237,75 zł z budżetu państwa. Gmina Stalowa Wola wnosi wkład własny w wysokości 778 475,50 zł.

Projekt będzie realizowany od 1 września 2024 r. do 30 czerwca 2026 r.

Głównym celem „Ery Inżyniera” jest podniesienie jakości i atrakcyjności oferty edukacyjnej w szkołach podstawowych i Samorządowym Liceum Ogólnokształcącym im. C. K. Norwida poprzez rozwój kluczowych kompetencji uczniów, nauczycieli oraz rodziców. Projekt obejmuje szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa, nowoczesnych metod nauczania, mnemotechnik, pracy z uczniami o specjalnych potrzebach oraz wykorzystania technologii TIK.


W projekcie wezmą udział:

-Stalowowolskie publiczne szkoły podstawowe i Samorządowe Liceum Ogólnokształcące im. C. K. Norwida.

- nauczyciele

-  uczniowie.

- rodzice/opiekunowie uczniów.


Działania w ramach Projektu będą obejmowały:

1. Wsparcie dla nauczycieli i kadry zarządzającej – szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa, metod pracy z uczniami, mediacji, mnemotechnik, gamifikacji, edukacji STEAM i wykorzystania sztucznej inteligencji.

2. Zajęcia dla uczniów:

·        Matematyka z Minecraftem – kl. I – III, nauka matematyki w formie gry

·        Pitagoras -  kl. I – VIII zajęcia matematyczne

·        Kasparov - Zajęcia szachowe – kl. I -VIII,  rozwijanie logicznego myślenia i strategii.

·        Lingua - Zajęcia językowe – kl. IV – VIII, rozwój umiejętności językowych z nowoczesnymi metodami nauczania.

·        Efektywni – kl. IV – VIII, rozwijanie umiejętności efektywnego uczenia się

·        Kreatywni – kl. VII – VIII, warsztaty design thinking

·        Cyber – kl. IV – VIII, warsztaty z cyberbezpieczeństwa

·        Kopernik – kl. IV – VIII, zajęcia astronomiczne

·        Eksperyment Darvin – kl. IV – VIII, zajęcia przyrodniczo – biologiczne

·        Eksperyment Einstein – kl. VII – VIII, zajęcia fizyczne

·        Eksperyment Atom – kl. VII – VIII, zajęcia chemiczne


Zajęcia grupowe łączone dla uczniów z różnych szkół:

·        Python – kl. VII – VIII, podstawy programowania w języku Phyton oraz w innych językach

·        Escape – kl. VII – VIII, Warsztaty z VR/AR – wykorzystanie wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości w edukacji

·        Donatello – kl. VII – VIII, warsztaty z modelowania 3D

·        Movie – kl. VII – VIII, warsztaty filmowe

·        Selfie – kl. VII – VIII, warsztaty fotograficzne


3. Doposażenie szkół– nowoczesne pracownie komputerowe, pracownie językowe oraz specjalistyczne pomoce dydaktyczne.

4. Wsparcie dla rodziców/opiekunów – kursy z VR/AR dotyczące cyberbezpieczeństwa oraz warsztaty motywacyjne.

 

W załączniku wysyłamy plakat informacyjny, Regulamin Rekrutacji Uczniów oraz wzór Karty zgłoszenia. Prosimy o zapoznanie się z Regulaminem Rekrutacji Uczniów oraz o jak najszybsze składanie Kart Zgłoszeń.

Oryginalną kartę zgłoszenia prosimy pobierać od wychowawcy klasy.

Liczy się data i godzina wpływu Karty.

Serdecznie zapraszamy do śledzenia postępów projektu, które będą regularnie aktualizowane na naszej stronie internetowej!

Dyrekcja PSP11



DO WAKACJI 2024 POZOSTAŁO

196

dni

6

godzin

19

minut

2

sekund

Najnowsze galerie